Organisation

Sortering
FunktionNavnAdresseTelefonValgt indtil
01
FormandMogens PaghNyvej 6, B, 1.
4450 Jyderup
59208966
25888931
2021
02NæstformandSteen E RasmussenHavnevej 50, 2 th.
4300 Holbæk
594362562021
03SekretærNiels Ulrik BaggeEmmabodavej 10
4450 Jyderup
268464512020
04Kasserer
Søren JuelKolåsvej 25,
4534 Hørve
214507242020
05BestyrelsesmedlemThor Cuno LarsenJukkerupvej 2A,
4420 Regstrup
40320536
2020
06
Suppleant 1Carsten Nielsen46437055
2020
07Suppleant 2Vakant2020
08Fanebærer 1Thor Cuno Larsen59183536Kun ved forfald
09Fanevagt 1Leif Rahbæk40204749Kun ved forfald
10Fanebærer 2Kurt E. Jensen59505042Kun ved forfald
11Fanevagt 2Uffe KlixbüllKun ved forfald
12Fanebærer 3Carsten Nielsen46437055Kun ved forfald
13Fanevagt 3Leo Nielsen41142895Kun ved forfald
14
Revisor 1Preben Senniksen596518732020
15Revisor 2Frede Jønson405007592020
16RevisorsuppleantLeo Nielsen
411428952020
17RepræsentantskabsmedlemMogens Paghse ovenforFast medlem
18Repræsentantskabsmedlem 1Søren Juelse ovenfor2020
19Repræsentantskabsmedlem 2Steen Rasmussense ovenfor2020
20Suppleant 1 til repræsentantskabsmødet Thor Cuno Larsen403205362020
21Suppleant 2 til repræsentantskabsmødetFrede Jønson
se ovenfor2020
Fanekommandoets sammensætning:
Fanebærer 1 Thor Cuno Larsen                                         Telefon 40 32 05 36
Fanevagt 1 Leif Rahbæk                                                      Telefon 40 20 47 49
Fanebærer 2 Kurt E. Jensen                                                Telefon 59 50 50 42
Fanevagt 2 Ikke besat                                                           Telefon
Fanebærer 3 Carsten Nielsen                                              Telefon 46 43 70 55
Fanevagt 3 Leo Nielsen                                                         Telefon 41 14 28 95
Spørgsmål vedrørende opstilling m. v. af fanevagt rettes til fanebærer 1.

Flagkalender: http://nordvestsjaelland.danmarksveteraner.dk/wordpress/wp-content/uploads/2018/04/Flagkalender-2018.docx

Lokalforeningen har oprettet en Skydeklub.
Klubleder: Søren Juel

Inden deltagelse i skydningerne, som foregår i regi af Tuse  Skytteforening skal skytterne ansøge om individuel godkendelse som skytte via skytteforeningen. Godkendelsen gennemføres af politiet (vandelsgodkendelse) som meddeler godkendelsen via skyttens E-boks.

Skytterne skal fremover være medlemmer af klubben ( 600,00 kr. årligt ). De tidligere bidrag pr. gang på kr. 30 bortfalder. Skytterne skal fortsat selv købe patroner. Lokalforeningen betaler for 2 æsker patroner årligt svarende til kr. 100.

Klubben vandt landsmesterskabet i 2015, 2016 og 2017. Vinderen  modtager den årligt vandrende pokal som bliver udleveret til formanden på repræsentantskabsmødet i april måned.
Udover pokal udleveres individuelle præmier til skytterne på holdet.
Vi gennemfører normalt 3 skydninger i foråret og 5 skydninger i efteråret alle på Tuse Skytteforenings baner ved Tuse Hallen.
Skydningerne gennemføres fra klokken 1830 og vi er normalt færdige inden klokken 2100.
Efter hver skydning evaluerer vi aftenens resultat over en kop kaffe og hertil lidt kage med af en af skytterne.

Danmarks Veteraners bestemmelser for indendørs 15 meter skydning

1. Der skydes på 15 meter indendørs bane i lokalforeningsområdet.
2. Der skydes på hold á 5 personer. Der kan deltage flere hold fra samme forening.
3. Der skydes på 6 ringdelt skydeskive med 1 skydefelt på hver side, eller elektronisk skive
4. Der skydes med Cal. 22 riffel.
5. Der skydes 2 skud i hver skydefelt 2×2 skud i hver skive. I alt 20 gældende skud.
6. Alle medlemmer af foreningen og familien kan deltage, børn dog min. 14 år.
7. Lokalforeningen sammensætter selv holdene (mænd-kvinde-børn)
8. Skydningen er med anlæg (armlæn og støtte). Dermed undgår vi snyd.
9. Der skydes et antal prøveskud. (Hvor mange bestemmer i selv).
10. Der skydes på de tilsendte skiver, elektronisk markering er tilladt. Alle skiver – også de elektronisk markerede – samt skydekort skal returneres til skydeleder snarest efter skydningen. Elektronisk markerede skiver skal være påført samme nr. som der står på skydekortet.
11. Skydekortet skal være udfyldt med navn, tjenestested og hold. m.m. se kortet.
12. Præmier:
a. Der tildeles en præmie til den bedste skytte i konkurrencen.
b. Der tildeles en præmie Bedste skytte på hvert hold.
c. Der tildeles en præmie samt en vandrepokal til den lokalforening, der stiller med bedste hold.
13. Præmierne skal graveres med følgende indskrift
a. Bedste skytte: ”De Blå Baretter, Bedste skytte + årstal.
b. Bedste skytte på hvert hold: ”De Blå Baretter, + årstal.
c. Bedste hold graveres ”De Blå Baretter, Bedste hold + årstal.
14. Ny vandrepokal graveres med samme ordlyd som den gamle.
15. Skydningen skal være afsluttet d. 31. december.

Landsforeningens ansvarlige på skydeområdet:
Henning Østergaard Nielsen
Bjørnevænget 20
4760 Vordingborg
Tlf. 55 37 67 64 / 40 29 25 92
E-mail: H.oe.nielsen@gmail.com